czwartek, 11 stycznia 2018

Skazani na sukces

Wszyscy dążą tylko do jednego aby mieć jak najwięcej kasy w portfelu, jeśli ktoś zaprzeczy to kłamie.

No ale co nas odróżnia od bogaczy, to że możemy mieć lepsze i bogatsze życie seksualne od nich.




Niejeden wam zazdrości wszyscy kontaktów seksualnych, czy odwagi i bezpruderyjności w łóżku. I to jest właśnie prawdziwa miłość to czego za kasę mięsa się kupić.



Kobieta rozkłada nogi i publicznie pokazuje swoje sex skarby, ktura wylizuje jakiś napalony facet.


Trójkącik czemu Nie, jej sex skarby są bardzo obwisłe ale daje radę, i nic jej nie przeszkadza, nawet koleś ktury z tyłu pali fajkę.

Zapraszam do przeglądania, naszych stron tu znajdziecie wiele ciekawych odpowiedzi na wasze pytania związane z sex skarbami i innymi zjawiskami pogodowymi

środa, 27 grudnia 2017

I jak tam po świętach????

Pewnie wszyscy obrzarci jak świnie, no ale niema co się dziwić, od rana do wieczora jak nie mamusia to babcia wciska jedzenie " no zjedz jeszcze jednego pierożka" a twoja suczka pierożki to jej ciepły sex skarb.






No a my wciąż  o jednym i tym samym pierożku, jak by tu go wyliczać.

Mam talent, edycja dla dorosłych

Ku przestrodze dla wszystkich pieszych i kierujących autem



Laska wspina swoje sex skarby, przy ruchliwej drodze, bez wstydu swojemu facetowi


Przydała by mi się wasza pomoc w odbudowie zamku w Łapalicach, zbieramy fundusze na nowy projekt który  będzie zawierał wszystkie istotne elementy, wraz wznowienie prac budowlanych i wykończeniowych.

Razem z Piotrem będziemy informować o postępie prac budowlanych, za wszelkie prace Bóg zapłać. Fajnie jak byś mógł udostępnić linka na stronę  www.zpazurkiem.pl 😁😁😁



sobota, 23 grudnia 2017

Wesołych świąt

To już z wami wspólne przeżywam kolejne święta więc nic mi innego nie pozostaje jak życzyć  wam zdrowych i pogodnych świąt. No i dużo dużo sexy i jebania




Spełnienia marzeń, nawet tych najskrytszych 



Dużo spermy i mocnych zwodów











poniedziałek, 18 grudnia 2017

poniedziałek, 2 października 2017

Niesamowite panie

Dla nich zwykły sex to zamało

Najlepiej z nich wszystkich to, dildo bawi się najlepie, to on niezna zachamowań, ostre tarcie to jego przyjaciel.

Ta panna naprawde musi mieć pojemny tyłek, żeby zmieścić w nim coś tak długiego.

A morze ktoś z was tak potrafi???

poniedziałek, 10 lipca 2017

Niezła zabawa, tylko we dwoje

Szaleństwa bezkres


Nic tak naprawdę nie podnieca faceta, jak spuścić się swojej suni na brzuszek.

Ostre jebanie przez całą noc, aż dobiałego rana, zmieniając opozycję co pół godziny.

Chcesz więcej to spuść się jej na twarzy.
Daj jej swoje serce, i kochaj ją daj jej swoje serce, i bzykaj ją w rytm muzyki disco polo.

czwartek, 8 czerwca 2017

Kto zwas pamięta sagę STAR WARS ?

Mam coś dla fanów gwiezdnej sagi, no a przynajmniej dla części ludiz bardziej wymagających, szukających nagości.

Tak wiem niema tego za dużo, ale na pobudzenie wyobraźni, i super zabawy we dwoje to wystarczy.



































A jak wam zamało gołych muszelek, to zapraszam do wakacyjnej galerii, z gołymi pipkami. A jeśli chcecie aby to wasze foto było ma głuwnej, to podeślijcie foto wraz z komentarzem na biuro@sexskarby.pl serdecznie zapreszam do współtworzenia tego bloga.